Tämä pyörä sopii sinulle, jos…
Sinä. Rakastat. Nopeutta. Etsit sen vuoksi vankkatekoista DH-pyörää, joka pysyy hyvin menossasi mukana. Haluat nerokkaan ja tavallista nopeamman jousitusrakenteen, joka pitää ajon hallinnassa. Tahdot myös huipputason haarukan, takaiskunvaimentimen ja jarrut.
Tekniset ominaisuudet
Tässä pyörässä on vankkatekoinen alumiinirunko, 200 mm:n joustolla varustettu RockShox Super Deluxe Ultimate DH -takaiskunvaimennin, 200 mm:n joustolla ja laadukkaalla Charger 2.1 RC2 -vaimentimella varustettu RockShox Boxxer Ultimate -haarukka, nelimäntäiset Code RSC -jarrut, 7-vaihteinen SRAM X01 -voimansiirto ja hiilikuituinen ohjaustanko.
Yhteenveto
Session on ollut aina takuuvarma valinta DH-pyöräksi. Nyt se soveltuu kunnon revittelyyn enemmän kuin koskaan aiemmin uuden jousitusrakenteen ansiosta, joka tarjoaa enemmän pitoa ja nopeutta lähes kokonaan ilman polkimien takapotkaisua. Paras mallimme tarjoaa huipputason haarukan, takaiskunvaimentimen ja jarrut.
Tämän takia ihastut siihen
- Korkealle sijoitettua nivelpistettä ja kiristyspyörää hyödyntävä uusi jousitusrakenne parantaa pitoa, ylläpitää paremmin nopeutta ja lisää vakautta vähentämällä takapotkaisun voimaa
- Lähes olemattoman takapotkaisun ansiosta pyörä pysyy varmasti maassa ja hyvin hallinnassa alamäkiajon aikana – erityisesti hypyistä tai dropeista laskeutuessa
- Korkealle sijoitettu nivelpiste tarjoaa tehokkaamman liikeradan taka-akselille, jolloin nopeus säilyy paremmin ja kiekko ei jää kiinni esteisiin
- Voit säätää jousituksen toimintaa takaiskunvaimentimen alakiinnikkeen vivusta (20 % ylellistä bikepark-ajoa varten, 25 % kisatehokkuutta varten)
- Uusi DH-kokojärjestelmämme perustuu ajajan pituuden sijaan käsien ulottuvuuteen, joka on tärkein tekijä downhill-pyörän erinomaisen istuvuuden kannalta.
Tekniset tiedot
Runko | Alpha Platinum -alumiinia, korkealle sijoitettu päänivel, kiristyspyörä, integroitu rungonsuojaus, sisäinen tai ulkoinen vaijerireititys, keinulinkku magnesiumia, Mino Link, kaksipulttinen ISCG 05 -kiinnitys, Active Braking Pivot -järjestelmä, 157 x 12 mm:n läpiakseli, jousto 200 mm
Haarukka | RockShox Boxxer Ultimate, DebonAir-jousi, Charger 2.1 RC2 -vaimennin, suora ohjainputki, offset 46 mm, Boost, 110×20 mm:n Maxle Stealth -akseli, jousto 200 mm
Jousitusvipu | –
Iskunvaimennin | RockShox Super Deluxe Ultimate DH, RC-vaimennin, 250 mm x 72.5 mm
Etukiekko | Bontrager Line DH 30, Tubeless Ready, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, 110×20 mm:n Boost-läpiakseli
Takakiekko | Bontrager Line DH 30, Tubeless Ready, Rapid Drive 108, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Shimanon 7-vaihteinen vapaanapa, 157 x 12 mm:n läpiakseli
Rengas | Bontrager G5 Team Issue, reunalanka terästä, kaksikerroksinen rengasrunko, 60 tpi, 29 x 2.50″
Vaihtaja | SRAM X01 DH, 7 speed
Takavaihtaja | SRAM X01 DH, keskipitkä häkki
Kammet | SRAM X01 DH, DUB 83, 34T, alumiiniratas, pituus 165 mm
Keskiö | SRAM DUB, 83 mm, BSA-kierteinen
Rataspakka | SRAM PG-720, 11-25, 7 vaihdetta
Ketju | SRAM PC-1110, 11 vaihdetta
Polkimet | –
Satula | Bontrager Arvada, teräskiskot, leveys 138 mm
Satulatolppa | Bontrager Rhythm Elite, 31,6 mm, offset 0 mm, pituus 330 mm
Ohjaustanko | Bontrager Line Pro, OCLV-hiilikuitua, 35 mm, nousu 15 mm, leveys 820 mm
Kädensijat | Bontrager XR Trail Elite, nailonia, lukittuvat
Ohjainkannatin | Bontrager Line Pro Direct Mount, 35 mm, pituus 50 mm
Ohjainlaakeri | FSA Orbit, suljetut kasettilaakerit, 1 1/8″:n yläosa, 1.5″:n alaosa (varustettu viistoilla kupeilla, jotka mahdollistavat geometrian säätämisen)
Jarrut | SRAM CenterLine, 6-pulttinen kiinnitys, pyöristetyt reunat, 200 mm
Paino | 17,08 kg