Trek Slash 8 sopii sinulle hyvin, jos…
Haluat ison pyörän isoilla kiekoilla, jotta voit rullata isojen esteiden yli ja ottaa vastaan isoja iskuja. Saatat osallistua silloin tällöin endurokisoihin mutta tahdot useimmiten vain kiitää teknisten alamäkien loppuun nopeammin kuin kukaan muu ajoporukassasi.
Tekniset ominaisuudet
Tässä pyörässä on kovaan ajoon tehty alumiinirunko, kierteellinen keskiö, kaksi alaputken suojusta, ohjainlaakeriin integroitu Knock Block 2.0 -pysäytin, erityisesti pitkiin alamäkiin sopiva RockShox Super Deluxe Select+ -takajousitus 160 mm:n joustolla sekä RockShox ZEB Select -haarukka 170 mm:n joustolla. Pyörässä on myös SRAM GX Eagle -voimansiirto erittäin kevyeen ajoon sopivalla 52-hampaisella takarattaalla, nelimäntäiset Code R -jarrut ja sisärenkaattomaan ajoon täysin valmiit Line Comp 30 -kiekot.
Yhteenveto
Slash 8 tarjoaa huippuluokan suorituskyvyn ja tekniset ominaisuudet edulliseen hintaan. Alumiinirunko, vankka jousitus ja 1×12-vaihteinen Eagle-voimansiirto muodostavat pyörän, joka soveltuu yhtä hyvin kilparadalle kuin suuriin ajoretkiin takametsissä.
Tämän takia ihastut siihen
- Virtaviivainen sisäinen säilytyslokero antaa kätevän paikan työkalujen ja pienvarusteiden kuljettamiseen
- Lisäsimme alaputkeen toisen suojuksen suojaamaan runkoa mm. kuljetukseen liittyviltä vaurioilta
- Se on yhtä hyvin kotonaan kisaympyröissä kuin villissä luonnossa – vaikka Slash on kilpapyörä, sillä on myös älyttömän hauska ajaa rankoilla poluilla omaksi iloksi
- Uudessa irrotettavassa Knock Block -pysäyttimessä on suurempi ohjauskulma, joka suojaa vaijereita ja letkuja entistä paremmin kääntösäteen kärsimättä
- Leveämpi satulaputki, leveämpi hissitolppa – halkaisijaltaan 34,9 mm:n tolppa on sekä vahvempi että kestävämpi ja liikkuu nopeammin ylös ja alas
Tekniset tiedot
Runko | Alpha Platinum -alumiinia, sisäinen säilytyslokero, kartioitu emäputki, ohjainputken Knock Block 2.0 -pysäytin, sisäinen Control Freak -vaijerireititys, alaputken suojus, kuljetussuojus, kierteinen keskiö, ISCG 05 -kiinnitys, 34,9 mm:n satulaputki, keinulinkku magnesiumia, Mino Link, ABP-järjestelmä, Boost148, jousto 160 mm
Haarukka | RockShox ZEB Select -haarukka, DebonAir-jousi, Charger 2.1 RC -vaimennin, kartioitu ohjainputki, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth -akseli, jousto 170 mm
Iskunvaimennin | RockShox Super Deluxe Select+ RT, 230 x 62,5 mm
Etukiekko | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Boost110, 15 mm:n läpiakseli
Takakiekko | Bontrager Line Comp 30, Tubeless Ready, 6-pulttinen jarrulevykiinnitys, Rapid Drive 54, SRAM XD -vapaanapa, Boost148, 12 mm:n läpiakseli
Takapikalinkku | Bontrager Switch -läpiakseli, irrotettava vipu
Rengas | XR4 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 120 tpi, 29.×2.40″, Bontrager XR5 Team Issue, Tubeless Ready, Inner Strength -suojatut sivuseinämät, aramidipalle, 120 tpi, 29×2.60″
Vaihtaja | SRAM GX Eagle, 12 vaihdetta
Takavaihtaja | SRAM GX Eagle
Kammet | SRAM X1 Eagle, DUB, 30T, teräsratas, Boost (ketjulinja 55 mm), pituus 170 mm
Keskiö | SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, BSA-kierteinen
Rataspakka | SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12 vaihdetta
Ketju | SRAM GX Eagle, 12 vaihdetta
Polkimet | –
Satula | Bontrager Arvada, ontot kromoly-kiskot, leveys 138 mm
Satulatolppa | TranzX JD-YSP39, liikkumavara 170 mm, sisäinen vaijerireititys, 34,9 mm
Ohjaustanko | Bontrager Line, alumiinia, 35 mm, nousu 27,5 mm, leveys 820 mm
Kädensijat | Bontrager XR Trail Pro, alumiinia, lukittuvat
Ohjainkannatin | Bontrager Elite, 35 mm, 0 astetta, pituus 35 mm
Ohjainlaakeri | Knock Block 2.0, integroitu, kääntösäde 72 astetta (mukana rajattoman kääntösäteen sovitin), suljetut kasettilaakerit, 1 1/8″:n yläosa, 1.5″:n alaosa
Jarrut | SRAM Code R, hydraulinen levyjarru
Paino | 15.50 kg